člen skupiny

Infolinka 7 dní v týdnu, volejte kdykoliv

JAKÝM ZPŮSOBEM DOCHÁZÍ K VÝPLATĚ PENĚZ

Záleží na tom, jak moc klient spěchá na peníze a dle toho přizpůsobujeme administrativu i všechny procesy.

KLIENT POTŘEBUJE
PENÍZE CCA
DO 7 DNÍ

V případě, kdy klient spěchá na peníze a potřebuje je opravdu rychle – např. do dvou nebo do 7 dnů, snažíme se tomu přizpůsobit i naše procesy a vše zrychlit tak, aby např. za zmíněné 2 dny měl klient peníze opravdu na účtu.

Proces je takový, že se s klientem spojí náš převodce/právník, který navrhne znění kupní smlouvy a zašle klientovi k připomínkování. Zároveň s tím žádá předovce klienta o dodání několika dílčích podkladů, které potřebuje nejen k vyhotovení smlouvy. Například to může být prohlášení od družstva o aktuální výši nesplacené anuity apod. V momentě, kdy se obě strany shodnou na podobě kupní smlouvy a na případných podmínkách čerpání peněz (např. dodání nějaké bezdlužnosti apod.), zasílá převodce finální znění smlouvy regionálnímu specialistovi a ten se domlouvá s klientem na termínu podpisu smlouvy.

Čerpání peněz potom probíhá obratem na základě podepsané kupní smlouvy a na základě vloženého návrhu na vklad do katastru nemovitostí. Jinými slovy, peníze jsou odeslány ještě týž den, kdy dojde prokazatelně k vložení návrhu do katastru a kdy je zároveň podepsána kupní smlouva.

KLIENT POTŘEBUJE
PENÍZE CCA
DO 30 DNÍ

Nastává úplně stejná situace, jako v případě první varianty. Avšak s tím rozdílem, že obě strany mají mnohem víc času na celou transakci, tudíž po vzájemné dohodě využíváme bezplatné služby advokátní úschovy peněz a smluv. Ta je mezičlánkem celé transakce a neslouží k ničemu jinému, než k posílení oboustranné důvěry a jistoty.

Využíváme služeb našeho interního advokáta, který je samozřejmě registrovaný v advokátní komoře (www.cak.cz) a tudíž je nad ním vykonávaný zákonný dohled. V případě, že klient nebude souhlasit s úschovou u našeho advokáta, není problém využít jakéhokoliv jiného externího advokáta nebo banky. V takové situaci již však není služba úschovy bezplatná a náklad na externí úschovu bere klient na sebe. Stejně tak nedoporučujeme úschovu u banky, jelikož bankovní procesy jsou ze zkušenosti velmi pomalé a značně prodlužují celý proces prodeje.

Chceme vyjít maximálně vstříc jakémukoliv požadavku ze strany klienta. Vždy je však potřeba brát na zřetel, jaké jsou časové možnosti klienta, dojezdové vzdálenosti, finanční možnosti apod. V mnoha situacích se pak bohužel ukáže i využití úschovy peněz jako nestrategické, byť se s ní prvoplánově počítalo.

PROBERME TO SPOLEČNĚ

Lidé se na nás nejčastěji obrací v situacích, kdy se potřebují rychle přestěhovat,
rozvádí se, mají dluhy a nebo jen potřebují rychlé peníze.

Máme zkušenosti s řešením mnoha podobných případů, proto jsme schopni
rychle reagovat a pomoci s takřka jakoukoliv podobnou situací.

Napište nám a ozveme
se Vám do 10 minut

Pracovníci naší centrály Vám zodpoví dotaz v co možná nejkratší lhůtě.

Napsat zprávu  

Spojte se s námi
800 111 555

Zavolejte nám na uvedené telefonní číslo a probereme to napřímo.

Zavolat na číslo  

Dáme společné
kafe na pobočce?

Rádi se s Vámi osobně setkáme u šálku kávy na kterékoliv pobočce MAXIMA REALITY v ČR.

Zajít na kafe  

Kontaktujte
nás

Potřebujete s něčím poradit nebo se nám nepodařilo dobře vysvětlit, čím se zabýváme? Neváhejte nám napsat zprávu, ozveme se Vám do 10 minut zpět, abychom zodpověděli všechny Vaše případné dotazy.