člen skupiny

Infolinka 7 dní v týdnu, volejte kdykoliv

Jak to funguje

Lidé nás nejčastěji zkontaktují prostřednictvím vložené nezávazné poptávky na našem webu Expresnivykup.cz, případně telefonicky na čísle 800 111 555.

1.

Ozvěte se nám

Celý proces funguje tak, že na vloženou poptávku reagují naše telefonistky do 10 minut po tom, co poptávku obdrží. Obratem tedy volají na uvedené číslo v poptávce, aby ověřili validitu kontaktu, jelikož v některých případech se stává, že byla poptávka zadaná chybně nebo z nějakého důvodu zájemce/klient o spolupráci s námi vlastně nestojí (často jen poptává orientační cenu své nemovitosti apod.). Po tom, co telefonistky poptávku ověří, předávají kontakt příslušnému regionálnímu specialistovi, který působí v oblasti, kde se nachází nemovitost, kterou chce zájemce/klient (dále jen klient) prodat. Specialista se má povinnost ozvat se klientovi do hodiny od předání kontaktu.

Jakmile se specialista s klientem spojí, diskutuji spolu důvody pro výkup a specialista zodpovídá klientovi všechny jeho prvotní dotazy spojené s rychlým prodejem, naší službou nebo s jakýmikoliv jinými oblastmi. Zároveň se domlouvají na osobní schůzce a prohlídce nemovitosti.

2.

Prohlídka nemovitosti

Na osobní schůze jde specialista spolu s klientem ještě do větší hloubky, co se týče jeho dotazů a motivace pro výkup. Cílem je, aby specialista detailně představil styl naší práce a aby nezůstal jediný klientův dotaz nezodpovězený. Zároveň specialista provádí osobní prohlídku nemovitosti, ze které si dělá zápis za účelem pozdějšího navržení tržní ceny. Specialista se spolu s klientem domlouvá na dalším postupu – tj. do kdy předloží návrh výkupní ceny (obvykle 1-3 pracovní dny).

Po skončení schůzky specialista ještě zmapuje nejbližší okolí nemovitosti, pořídí fotodokumentaci a na základě výše získaných podkladů navrhuje tržní cenu nemovitosti, kterou zasílá ke schválení na centrálu naší společnosti. Cenu validují analytici centrály a přinášejí/zohledňují navíc jednak historické zkušenosti s prodejem, detailní pohled na danou lokalitu nebo číselný pohled opřený o získaná data například z těchto analytických nástrojů, jakým jsou Cenovemapy.cz, Valuo.cz, Mapy.cz, Sreality.cz, Bazos.cz, Bezrealitky.cz a další.

Detailní vysvětlení o tom, jakým způsobem přistupujeme ke stanovení tržní ceny naleznete ZDE.

3.

Nacenění nemovitosti

Jakmile dojde na úrovni vedení společnosti ke shodě na výkupní ceně a zároveň se stanoví tržní cena, odesíláme klientovi formální nabídku na odkup jeho nemovitosti – emailem a samozřejmě okamžitě voláme, abychom mohli nabídku prodiskutovat po telefonu. Pokud klientovi vyhovuje nabízená cena za nemovitost, domlouváme se na dalším postupu, kterým je nejčastěji započetí vypracování návrhu kupní smlouvy. V případě, že klient s naší nabídkou nesouhlasí, ustupujeme od nabídky na výkup, jelikož nechceme, aby se cítil tlačen do odkupu za cenu, kterou on sám nepovažuje za přiměřenou.

Alternativou pro něj je využití naší služby zprostředkování prodeje standardní cestou, kdy mu můžeme vyplatit 50 % z tržní ceny předem jako zálohu a zbytek, až se nám nemovitost podaří prodat. Bohužel, i v tomto případě nemusí dojít ke vzájemné shodě nad tržní cenou nemovitosti. Potom je tu poslední, leč často využívaná forma spolupráce, a to, že nemovitost klienta začneme prodávat opět standardním způsobem, ale bez využití 50 % zálohy. V takovém případě však nejsme schopni garantovat dobu, do kdy se nám podaří nemovitost klienta prodat, nicméně je šance na prodej za výrazně vyšší cenu, než je ta tržní. Z naší zkušenosti se nám daří prodávat byty v průměru do 45 dní a celkově nemovitost prodat o cca 10-15 % dráž, než je tržní cena.

Více o stylu naší práce v tomto směru naleznete ZDE.

 

4.

Oficiální nabídka

V případě vzájemné shody nad výkupní cenou přebírá dočasně případ náš převodce/právník (dále jen převodce), který žádá od klienta dodání potřebných podkladů pro zpracování návrhu kupní smlouvy a smlouvy o advokátní nebo bankovní úschově. Po celou dobu je klientovi náš převodce k dispozici také pro řešení jakýkoliv dotazů a nejasností. Není radno v této fázi přes příliš spěchat, jelikož úkonů, kterých je potřeba udělat, je často mnoho a zájmem všech je, aby byly smlouvy co nejprecizněji připravené (a zároveň vyvážené pro obě strany). Platí, že pokud by klient s čímkoliv nesouhlasil, není vůči nám ničím vázaný a může od jednání kdykoliv bezplatně odstoupit. Chceme, aby bylo jednání oboustranně maximálně pro-partnerské.

Naši advokáti, kteří zajišťují úschovy, mají více než dvacetiletou praxi v oblasti obchodu s nemovitostmi a samozřejmostí je, že jsou zapsáni/registrováni v advokátní komoře (www.cak.cz), která nad nimi vykonává zákonný dohled. Vše doložitelné a prověřitelné příslušnými osvědčeními. Pakliže by klient nechtěl využít pro úschovu našeho interního advokáta, není problém využít úschovy u banky nebo u externího advokáta. V takovém případě však jdou náklady za tento úkon za klientem a upozorňujeme, že zejména využití bankovní úschovy prodlužuje celý obchod o cca 14 dní (banky mají o mnoho náročnější procesy než např. advokáti).

Stejně tak, v mnoha situacích, kdy klient potřebuje peníze opravdu rychle, nedoporučujeme využít úschovy peněz, jelikož se tím celý proces výrazně prodlužuje.

5.

Podpis smlouvy

V okamžiku, kdy dojde k oboustranné shodě nad zněním připravených smluv, podepisujeme nejčastěji v místě bydliště klienta nebo na centrále naší společnosti (pakliže využíváme služby úschovy peněz). V připravené kupní smlouvě jsou často nadefinovány některé podmínky vyčerpání peněz pro klienta – kterými jsou nejčastěji např. vložení návrhu na vklad do katastru nemovitostí nebo například dodání nějaké bezdlužnosti. Po dodání všech výše vyjmenovaných a oboustranně schválených podmínek čerpání okamžitě odesíláme klientovi peníze na jeho účet.

Souběžně s tím začínáme pracovat na převodu energií, vyklizení nemovitosti, předání nemovitosti a dalších, často velmi specifických situacích, které jsou klient od klienta jiné. Mnohdy se například domlouváme, že majitelé v nemovitosti ještě třeba 3 – 6 měsíců zůstanou bydlet.

6.

Následný servis

Po celou dobu procesu prodeje se snažíme být maximálně k dispozici, abychom dohlédli na správnost všech prováděných úkonů a byli tu neustále pro klienta (odborný servis zajišťuje pověřený specialista spolu s přiděleným převodcem). To platí i po dokončení celého obchodu, jelikož často vyvstane řada nezodpovězených otázek nebo situací, které je potřeba za oboustranné součinnosti dořešit. Naším cílem je svou proaktivitou, způsobem jednání a kvalitou poskytovaných služeb předčít Vaše očekávání, a to i po dokončení prodeje.

JSME TU PRO VÁS, NAŠÍM CÍLEM JE VAŠE ÚPLNÁ SPOKOJENOST.

Naším cílem je svou proaktivitou, způsobem jednání a kvalitou poskytovaných služeb předčít Vaše očekávání, a to i po dokončení prodeje.

expresnivykup.cz
tým Expresnivykup.cz

Máte nějaký dotaz nebo problém v souvislosti s vyplněním formuláře?

Neváhejte nám zavolat na níže uvedené telefonní číslo nebo napsat email,
rádi Vám pomůžeme.

info@expresnivykup.cz

Neváhejte nám kdykoliv napsat

800 111 555

Infolinka 7 dní v týdnu,
volejte kdykoliv

PROBERME TO SPOLEČNĚ

Zaujali jsme Vás stylem naší práce? Chcete také využít služby okamžitého výkupu?
Pak nás zkontaktute na jednom z níže uvedených kontaktů, ozveme se Vám co nejdříve zpět.

Napište nám a ozveme
se Vám do 10 minut

Pracovníci naší centrály Vám zodpoví dotaz v co možná nejkratší lhůtě.

Napsat zprávu  

Spojte se s námi
800 111 555

Zavolejte nám na uvedené telefonní číslo a probereme to napřímo.

Zavolat na číslo  

Dáme společné
kafe na pobočce?

Rádi se s Vámi osobně setkáme u šálku kávy na kterékoliv pobočce MAXIMA REALITY v ČR.

Zajít na kafe  

Kontaktujte
nás

Potřebujete s něčím poradit nebo se nám nepodařilo dobře vysvětlit, čím se zabýváme? Neváhejte nám napsat zprávu, ozveme se Vám do 10 minut zpět, abychom zodpověděli všechny Vaše případné dotazy.